Frisk! 😁

Jaaa!! Jag Ă€r frisk!! Jag visste vĂ€ll att en terrĂ€ngtrĂ€ning i spöregn skulle bota mig! 😁 
Nu Ă€r jag bara lite hes och smĂ„snorig.😋
 
JĂ€klar vilket blĂ„svĂ€der det blev idag dĂ„! 💹🌬 SĂ„ ingen ridning blev det. Är inge kul att sitta pĂ„ en hĂ€st nĂ€r det blĂ„ser storm.
For dit och mockade Äh fodrade bara. Lite mys i hagen hann vi ocksÄ med sÄklart.
 
Noblen blev jĂ€ttekĂ€r i Lovas kattunge Sansa. 😍 Han ville stĂ„ och mjuka pĂ„ henne hela tiden. Blev sĂ„ varm i hjĂ€rtat av att han var sĂ„ fin med henne. Han har verkligen ett namn som passar, Noble Heart. 💗
 
I morgon Àr det startfÀlttÀvlan och jag har rÀknat med en heldag med hÀstar.
Har suttit och tÀnkt ut nÀr jag ska Äka dit och nÀr jag ska rida fram osv. Blir helt sjÀlv sÄ dÄ Àr det bra att ha en plan sÄ att jag hinner med allt. Skönt dÄ med uppstallning sÄ att jag vet att han har det bra iaf.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka Ă€r att Ă€lska hĂ€star ❀

RSS 2.0