Glasögonridning

Idag blev det inte så jätte mkt till ridning, kände mig inte riktigt 100% med förkylning och allt. Plus att jag var tvungen att rida med glasögonen. Har ju tagit tag i saken och skaffat linser i sommar men man får inte ha linserna om man är förkyld. 👎 
Det var iaf inte bekvämt att rida med dem tyckte jag. Blev nästan åksjuk. 😆 Men jag gissar på att det är en vanesak. 🤓
Tänker iaf rida med linser i morgon på terrängträningen. 
 
Hästen kändes ganska stel i högersida och höll bra mkt hårdare i bettet på den sidan. Så försökte att rida lite volter och serpentiner och mjuka upp honom lite. Sen red jag igenom dressyrprogrammet som jag ska rida på söndag i startfälttävlan. Konstigt program. Men jag måste anstränga mig lite för att lära mig det. 😛 För just nu kan jag de inte! 😁
 
Bästa! 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0