Längesen

Oj ja nu var det längesen jag skrev här. 😁 Men om det bara fanns ett enklare sätt att göra det på. Typ tankeöverföring så man slapp använda händerna. 😆
Jag har använt mig mer av instagram ist då det är mkt enklare. 😛 Meen kan ju försöka skriva här nån gång ibland.
 
Ja vad är det som har hänt sedan hagbygget då? 😆 En hel del. Men jag har inte tävlat nånting bara tränat. Åh han är så himla fin nu. Han har en galopp nu som han kan hoppa hus med! Bara smattrar under fötterna. Och allasom har sett Noble sen han var yngre vet att det har inte smattrat så mkt där.. 😂 Ni är han så taggad på hinder att han studsar innan. 😁
Tränade för Jeanette igår och hon sa att han har blivit väldigt fin och då har jag bara ridit själv och utgått ifrån Hippson övningar och mig själv. Så det är ju superkul att han har utvecklats av det. 😃
 
Skulle ju varit med och tävlat på THFs tävlingar förra helgen men då blev han halt på träningen innan. Han måste ha slagit i någon nerv lr så för han var bra dagen efter igen. Men jag kände att det var int värt att chansa och tävla ändå. 
Nu satsar vi på MRF i morgon då vi ska hoppa 100cm och 110cm. Spännande! Var upp på 110cm och nosade när vi hoppade i måndags och han bara tippar över. Så nu ska jag få mitt huvud till att bara "tippa över" hindren med. 😆
Matilda
2016-08-20 @ 14:17:20
URL: http://micksater.blogg.se

Oh, äntligen kom det ett inlägg från dig igen! Håll i det här nu 😝👍

Svar: Haha.. Ska försöka! 😁
Malin

Jossan
2016-08-20 @ 17:49:00
URL: http://jossanshastar.blogg.se

Tjoho vad roligt 😃
110 är ju ingen konst för er, det fixar ni lätt 👍👌

Svar: Hoppas de! 🙈
Malin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0