Placering! 😁🏅

Men Ă€ntligen fick jag rida omhoppning och vi var felfria! 😁😁 Vi lĂ„g i ledning Ă€nda tills nĂ€st sista ekipaget som slog oss med 15 hundradelar. 🙄 Åh han hoppade fantastiskt! đŸ‘ŒđŸ»đŸŒŸ Var sĂ„ jĂ€kla nervös idag sĂ„ min kropp förberedde sig pĂ„ strid om ni förstĂ„r vad jag menar. đŸ’©đŸ˜†Â 
Var lite nervös nĂ€r jag sĂ„g att det var ett plank med vĂ„gor pĂ„ med. SĂ„nt har vi aldrig hoppat. Men han tittade inte ens pĂ„ det. Han bryr sig inte sĂ„ lĂ€nge planken Ă€r i hindret och det Ă€r ju skönt.😅
 
 
 
Startade rĂ€tt tidigt i bĂ€gge klasserna sĂ„ jag hann inte gruva mig nĂ„nting utan det var bara att kasta sig in och köra pĂ„! Är jĂ€vligt nöjd med min ridning i 110cm förutom pĂ„ nĂ€st sista hindret dĂ„ vi fick fel distans och jag trycker över honom för tidigt.  Dumt av mig. Åh min lilla hĂ€st han gjorde allt för att komma över! ❀
Ser ut som att jag tĂ€nker "nu dör vi". 😆 Men kolla skĂ€nkellĂ€get!! Haha.. Dock med tĂ„na Ă„t fel hĂ„ll.😆
 
Hade en fantastisk kĂ€nsla hela banan och det Ă€r super skönt. TĂ€nk att jag tĂ€vlar banor pĂ„ 110cm nu som knappt hoppade en bana pĂ„ 100cm för ett Ă„r sedan. Vilken utveckling vi har gjort tillsammans. Är sĂ„ stolt över bĂ„de mig sjĂ€lv och över min fina hĂ€st. Nu finns det ju till och med tankar pĂ„ 120cm nĂ€sta Ă„r! đŸ˜± Tur det Ă€r lĂ„ngt dit! 😁
 
 
VĂ€rldens bĂ€sta hĂ€st!! ❀❀
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka Ă€r att Ă€lska hĂ€star ❀

RSS 2.0