Trött och förkyld

Haha.. Kaxigt tänker ni att publicera två likadana inlägg om placeringen! 😆 Men det stod att det inte gick att publicera när jag skrev det och nu går det inte att ta bort! 👍😛
 
Har faktist inte ridit nånting sen tävlingen av olika anledningar. Men Noblen har fått röra på sig. I måndags red Lova honom och jag fick en härlig snap där hon skrev "Vilken härlig häst du har!" 😃 Blir man alltid så glad över att höra. Sen i går var jag för trött för att rida. Det blev inte så mkt sömn måndag till tisdag då jag var vungen att hjälpa en kompis att köra hennes häst till Uppsalas universitetsdjursjukhus Ultuna. Han hade fått ett sticksår som satt så illa att det blev en ledinflammation i hasen. Hästen är kvar i Uppsala, han har blivit opererad och kommer vara där i ca en vecka för att få antibiotika. Värsta tänkbara att behöva lämna sin häst så långt borta. Men han får den  bästa vården så nu vill vi bara att han ska bli bra igen. ❤️
Jag la huvudet på kudden vid ca 3 tiden på natten så jag fick ta lite sovmorgon för att orka jobba.
 
Idag blev det inte heller någon ridning då mamma hade bokat in mig på en sminkning på Body shop. Inte min grej med smink och saker överhuvudtaget men resultatet var bra iaf! 😃
Elin red Noble idag och han hade skött sig bra! Är inte likt mig att låna ut honom överhuvudtaget för jag gör helst inte det. Kontrollfreak som jag är. 😅 Men vi åker ju utomlands om en vecka och han måste hållas igång så då har jag inget val. 😛 Tur jag har några som jag kan lita på som får rida honom. Funderar faktist på att göra nå typ av schema.. Haha.. Lr då kanske jag överdriver. Men jag vill ha lite koll. Han är ju min diamant!
 
I morgon ska jag rida.. Och skruva i brodd. Ska rida för Uli Weiser tror ja hon heter ( terräng ) och det ska regna på fredag. Jag rider i en grupp kl 17 så då blir det tajt med tid.
Och på söndag är det startfälttävlan. 😁 Sen har jag även dragit på mig en förkylning. 🤒 Väldigt taskig tajming.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0