Semester!đŸ˜Žâ˜€ïžđŸŒ»

Nu har det inte blivit sĂ„ mkt skrivit hĂ€r alls men jag har haft viktigare saker för mig. 😁
Jag kommer inte ihÄg vad jag skrev sist men jag tror inte att jag har skrivit om kvÀllstÀvlingarna i Matfors.
 
Jag for dit lite tidigare för att hjĂ€lpa Maria och Ante pĂ„ framhoppningen. Ante var supercool och hade verkligen rĂ€tt instĂ€llning till vad han skulle göra. Han hoppade alla hinder med lĂ€tthet! SĂ„ jag behövde inte ens vara nervös nĂ€r de gick in pĂ„ banan. 😊
De kom runt med ett skitpet i fas 2 pga att han blev lite trött sĂ„ det var en kanonrunda! đŸ˜ƒđŸ‘đŸ» JĂ€tteduktiga!
 
Jag hade en plan pĂ„ att satsa om jag kom till omhoppnIng för han kĂ€nns redo för det nu i 100cm. Vi kom till omhoppning och han hoppade superfint men han var nog inte riktigt beredd pĂ„ sista hindret som kom rĂ€tt plötsligt sĂ„ dĂ€r slank han lite smidigt pĂ„ sidan den lilla jĂ€veln. 😝 KĂ€ndes sĂ„ dĂ„ iaf för vi hade kunnat fĂ„tt en jĂ€ttebra tid! Aja med lite mer trĂ€ning och rutin pĂ„ omhoppningssvĂ€ngar sĂ„ har vi nog plockat nĂ„n rosett snart. 😁
 
Jaa vad har hĂ€nt mer.. Jag har iaf SEMESTER nu!! 😁😁😎😎 Fantastiskt skönt! Bra vĂ€der har vi med! SĂ„ det Ă€r inge synd om oss! Lite stökigt pĂ„ bilden men det har sett vĂ€rre ut Ă€n sĂ„. 😆 
 
IgĂ„rkvĂ€ll var det hopptrĂ€ning för Maggan, vi kör varannan vecka nu över sommaren. JĂ€tterolig trĂ€ning med en hĂ€st som hoppar helt jĂ€vla Fantastiskt!! Jag Ă€r sĂ„ bortskĂ€md med denna fina hĂ€st! 💗
Vi provade pĂ„ skritthoppning, spĂ€nnande. Det har vi aldrig provat förut. Men det gick bra! Han blev lite laddad efter nĂ„gra ggr nĂ€r han förstod vad han skulle göra. "Va kul, det Ă€r lite nerv i den dĂ€r!" Sa Maggan. 😆
Travhoppningen gick inte lika bra dÀr hoppar han gÀrna av för tidigt. Vi mÄste trÀna mer pÄ det.
Sen hoppade vi en ganska lĂ„ng bana pĂ„ 10 hinder pĂ„ ca 100cm och det gjorde han plĂ€ttlĂ€tt!😁 JĂ€ttekul!!
Maggan tyckte att vi skulle vara med pĂ„ deras sommartĂ€vlingar men det Ă€r sista helgen pĂ„ betet sĂ„ njaa.. Vi tar THFs i Augusti ist.😊
 
Jag har Ă€ven avanmĂ€lt till SLRFs dressyrtĂ€vlingar pga att de Ă€r mitt i dĂ„ dom gĂ„r pĂ„ bete. Sen sĂ„ gick ju inte senaste dressyrtĂ€vlingen sĂ„ dĂ€r jĂ€ttebra sĂ„ jag Ă€r inte sĂ„ pepp pĂ„ dressyr just nu. 😛Lite lĂ€ngre fram kanske.
 
Idag jag vi varit i Birsta och köpt elagrigat, trĂ„d, stolp osv. 😛 Det Ă€r fanimej inte billigt att bygga hage! Tur att vi inte ska hitta pĂ„ sĂ„ mkt i sommar förutom Coldplay pĂ„ söndag. 😁😁
Åh vet ni!! PĂ„ biltema finns det en sommarspolarvĂ€tska med "Ă€pplesmak"😃🍏 Det luktade Ă€pple i hela bilen efter att jag spolat med den! 😁
 
I morgon blir det hagbygge pĂ„ schemat. SpĂ€nnande!😁 Jag har aldrig byggt en hage förut men det ska nog inte vara sĂ„ svĂ„rt. Vi fick jĂ€ttebra hjĂ€lp pĂ„ Djur och Natur sĂ„ vi vet pĂ„ ett ungefĂ€r hur vi ska göra. 😋
 
HĂ€r kommer dom gĂ„. Blir mer bilder sen dĂ„ stĂ€ngslet Ă€r pĂ„ plats. 😉
Veronica
2016-06-29 @ 21:48:45

Åh, vad trĂ„kigt att inte du och Snygg Noble kommer. Hoppas vi ses nĂ„ngĂ„ng framöver Ă€ndĂ„đŸ˜Š. Ha sĂ„ skön semester, sjĂ€lv har jag 3 veckor kvar innan det Ă€r dags😜

Svar: Ja det hoppas jag med! 😃😘 Kommer ev och kikar Ă€ndĂ„. 😊
Malin




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka Ă€r att Ă€lska hĂ€star ❀

RSS 2.0