đŸ’—đŸŽ€

Det finns resor du gör bara en gÄng
PÄ en vÀg som du vet gÄr Ät fel hÄll
Ögonblicket nĂ€r en öppen dörr stĂ€ngs
NÀr du inte lÀngre skiljer mellan fiende & vÀn
Det kommer dagar du ber om att glömma
Saker hÀnder som aldrig fÄr hÀnda
Men du reser oss upp
Du mÄste resa oss upp igen min vÀn

Jag ville ge dig en perfekt vÀrld
Men det var bortom min makt mitt förstÄnd
Och Àr det en sak jag har lÀrt mig av mina misstag
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att sÀgas en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att höras en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att sÀgas en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Jag skyller alltid ifrÄn mig

Det Àr sÄnt hÀr som Àr farligt med minnen
Plötsligt ser du hur Ären bara rinner ivÀg
Och ingen vet varför det blev som det blev
Du kan inte blunda för allt du inte vill se
Det finns en tid nÀr allt hopp kommer hÀnga
PÄ den svagaste lÀnken i kedjan
Men du ska resa dig upp
Du mÄste resa dig upp igen min vÀn

Jag ville ge dig en perfekt vÀrld
Men det var bortom min makt mitt förstÄnd
Och Àr det en sak jag har lÀrt mig av mina misstag
Skyll inte ifrÄn dig

Det rÀcker nu
Det rÀcker nu
För det finns ingen nÄd, empati eller
förlÄtelse i verkligheten
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att sÀgas en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att höras en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Det förtjÀnar att sÀgas en gÄng till
Skyll inte ifrÄn dig
Jag skyller alltid ifrÄn mig




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka Ă€r att Ă€lska hĂ€star ❀

RSS 2.0