Pay and jump

Igår var vi ju till SLRF och var med på deras Pay and jump! Roligt att träffa alla igen. 😊
Noble kände verkligen igen sig! Han blåste upp sig så att han blev en decimeter större. Åh sen så tyckte han nog att det var konstigt att när han klev ur transporten så var han i sin gamla hage. 😆 Parkeringen var där. Han kände igen sina gamla kompisar. ❤️ Så han var lite okoncentrerad. Sen så var ju Eddy där så han var tvungen att skrika på honom också. 😛
På framhoppningen var han superfin! 🌟 Men inne på banan tappade han lite av sin bjudning på hinderna och då tappade jag bort min ridning med. Ramlade tillbaka till attackridningen. 
 
Superfin bild som Elin tagit! 😃
 
Idag hade jag planerat att rida ut men av olika anledningar så tappade jag lusten att rida så han fick vila idag. (: Det gjorde honom nog bara gott.
 
I morgon blir det antingen hoppträning för Maggan lr så ska Maria rida. Blir lite less på att inte veta om det blir träning lr ej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0