Semester i San Agustin☀️🌴👌🏻

Ja vi tog faktist och betalade 150kr för att få ha internet på rummet. 😁 Man har ju helt klart blivit beroende av alla sociala medier osv. Tänkte mig egentligen en semester ifrån det men vi glömde alla spel och kortlekar hemma så då blev det lite halvtråkigt på kvällen. 😋
 
Sista dagen är snart slut vi ska bara ut och käka lite sen blir det till att kliva upp ganska tidigt då bussen kommer vid 8.55.
Vi har haft en fantastiskt bra semester måste jag säga! 💕 Hotellet är jättefint och har ett perfekt läge. Bästa balkongen och utsikten vi någonsin har haft! 👌
 
Det enda som jag kan klaga på när det gäller den här resan är maten. Vi har provat några olika restauranger och varit nöjda 2ggr på hela veckan. Så ikväll ska vi faktist tillbaka till en av dessa ställen och äta.
Men som sagt är man mest ute efter att sola och bada då kan jag verkligen rekommendera att åka hit och bo på Buganvilla som vårat hotell heter.
Det är dock ingen ac på rummen men en stor fläkt i taget alldeles ovanför sängen så man klarar sig ändå. 😊
Solen är uppe väldigt länge här också, tror den går ner vid kl 20.00. Så man kan sola vääldigt länge! 😎
Vi har såklart gjort det och bränt oss lite. Douglas har bränt sig mest. 😛 Han har bytt hud i hela ansiktet så nu är han nästan vitare än när vi kom hit. 😆 Stackarn! ❤️
Jag hade alltså rätt i att vi skulle tagit med oss solskyddsfaktor med högre faktor lr vad man säger. 😋 Vi hade bara med oss 15 men nu de senaste 4 dagarna har vi använt 30 som vi fick gå och köpa. 😁
 
Varje morgon har vi promenerat på stranden och tagit ett morgondopp innan frukost. 😊 Det blåser ganska mkt här med så vågorna är ganska stora. 🌊
 
Jaa har det hänt nå roligt då lr speciellt? Njaae.. Mina flip-flops gick sönder en dag när vi var på väg hem så jag fick gå barfota. Åh jääklar vad varmt det var på backen!! Det blev snabba steg och en jäkla fart på mig upp till hotellet. 😆 Måste ha sett vääldigt roligt ut! Mina fötter var alldeles röda när jag kom in. 🙁
 
Jaa tänkte väll lägga upp lite bilder iaf. 😊
En jättefin kisse som bodde på hotellet. 😻
Vi låg bara på stranden i två dagar sen låg vi här nere vid poolen. Så jäkla dyrt att betala 90kr för två platser + parasoll varje dag. Vi hade så nära till havet ändå.
Jag och min stora kärlek! Alltså han är så snygg! 😍😁
En av de bästa måltiderna! Oxfilé och bea! 😁👌🏻
Han har på riktigt en kikare med sig!! 😡 Så jäkla obehagligt! Fan lägg dig på stranden och titta ist! Har haft koll på den här killen hela semestern och fått konstiga vibbar. Usch! Sen så låg han och solade i stringkalsonger med! 🙈 Äckelpäckel!
Min bränna! 😁 Riktigt nöjd! Tråkigt att den kommer trilla av när man har landat på Arlanda bara. 😆



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0