Skryt

"Han är som en miljon!" Sa Maria idag när hon fick rida på min häst! 😁😍 "Det här är en av de finaste hästarna jag har ridit" sa hon också. Blir alldeles varm i hjärtat över att få så mkt beröm över min häst. ❤️ Åh han är verkligen helt fantastisk att rida nu. Och det allra bästa är att det är jag som har ridit honom så att jan har blivit så här fin som han är nu. Jäklar vad jag skryter nu men jag känner mig riktigt mallig över att jag har en så fin häst som jag har utvecklat själv. Sen så är det ju min blogg också så jag skryter hur mkt jag vill! 😁😁
 
Marias häst Ante är skadad så hon ska få rida Noble en gång i veckan för att hålla igång ridningen. Det är väldigt roligt själv att få se sin häst bli riden från marken med.
Jag började att rida fram honom och han var lite på tåna som vanligt, sen så hade det ändrats om endel på ena långsidan så där fick vi fajtas lite om vem som var chef. Jag vann! 😜 Sen var han asfin! ❤️
Tyckte Maria red honom riktigt bra! 🌟
 
Snygg bild! 😆👌🏻



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka är att älska hästar ❤️

RSS 2.0