Tillbaka i Sverige 🇾đŸ‡Ș

GĂ„rdagen blev en riktig fixar dag. TvĂ€ttade upp all tvĂ€tt ifrĂ„n utlandet och har stĂ€dat och plockat lite hemma. Är sĂ„ skönt nĂ€r sĂ„nt Ă€r gjort. 😊
 
Var pĂ„ Arken zoo och handlade mat till mina smĂ„ fyrbentingar. Drygt att deras mat skulle ta slut samtidigt. De kĂ€kar Royal canin bĂ„da tvĂ„ och köpte 10kg sĂ€ckar sĂ„ de rĂ€cker iaf ett tag. 😊 Strax över 1600kr gick det löst pĂ„. Men har alltid tyckt att det Ă€r viktigt med bra mat till mina djur. ❀
 
Senare pĂ„ eftermiddagen for jag till stallet efter ha Ă€tit den efterlĂ€ngtade tacosen! 😋 SĂ„Ă„ himla gott! 
Vet inte om Noblen hade saknat mig sĂ„dĂ€r jĂ€tte mkt. 😆 Han var nog mest missnöjd med att inte ha blivit riden pĂ„ 4 dagar eftersom han tappade en sko.
Han var superpigg! Sen har han kommit pĂ„ en ny dumhet! Nu ist för att klappra tĂ€nder ( som han har slutat med )sĂ„ slĂ€nger han upp huvudet i luften bara helt plötsligt...🙄 Otroligt irriterande. Åh han har ju ett tredelat plastbett som han gillar. SĂ„ jag tror mest det Ă€r nĂ„got han har kommit pĂ„ sĂ„ han slipper jobba lite. Han brukar göra sĂ„dĂ€r nĂ€r man rider ut och skrittar lĂ€nge. DĂ„ blir han liksom uttrĂ„kad. Men han har aldrig gjort det pĂ„ plan. Jag fick iaf honom att sluta med det efter ett bra tag. Fick bli riktigt arg pĂ„ honom. SĂ„ nĂ€r han höll i bettet och jag höll honom sysselsatt med öppna, sluta osv dĂ„ slutade han.
FĂ„r se om han Ă€r likadan idag, han var ju vĂ€ldigt rastlös och pigg igĂ„r. Sen sĂ„ glömde jag sĂ€ga till att de skulle dra ner lite pĂ„ fodret sĂ„ han har ju Ă€tit lika mkt mĂŒsli som nĂ€r han Ă€r igĂ„ng. SĂ„ han var vĂ€ll lite som en fulltankad raket. 😆🚀
 
 
 
Kul att trĂ€ffa alla i stallet igen, nĂ€stan alla iaf. 😊 Åh jag har fĂ„tt en ny plats i sadelkammaren som jag ska stĂ€lla iordning idag. Ett hörn med mĂ„nga fler krokar! đŸ‘đŸ»
 
Sen sĂ„ ska jag tvĂ€tta bilen hade jag tĂ€nkt.. NĂ€r jag orkar ta mig ut sĂ€ngen. 😁 Tror tyvĂ€rr att Douglas for ivĂ€g med tvĂ€tthinken..
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

MalinSofia

Lycka Ă€r att Ă€lska hĂ€star ❀

RSS 2.0